Управління благодійними фондами
П'ятимісячна модульна програма у Києві
Українського католицького університету,
в партнерстві з Центром розвитку благодійності
ВНЕСІТЬ СВОЇ ДАНІ НИЖЧЕ
Погоджуюся на обробку моїх
персональних даних
Український католицький університет разом із Центром розвитку благодійності оголошує
другий набір на програму «Управління благодійними фондами».

Навчання триватиме з 24 жовтня 2019 року по 29 лютого 2020 року у Київському центрі УКУ та охоплюватиме 5 модулів, 120 годин навчання, 54 лекції від 33 фахівців, особисті консультації та постійну підтримку менторів.

У першому наборі організатори з-поміж 137 заявників відібрали 39 учасників — це засновники і топ-менеджери благодійних і громадських організацій із Києва, Львова, Дніпра, Рівного та Одеси. Серед випускників представники відомих українських благодійних фондів і громадських організацій «Повернись живим», «Відчуй», Let's help, «Ти не один», «Життєлюб», «Свої» тощо.

Кураторка програми — Марія Артеменко, засновниця Центру розвитку благодійності та БФ «Клуб Добродіїв». Програму адмініструє факультет суспільних наук УКУ.
В чому особливість програми
1
Учасники програми зможуть розвинути і вдосконалити свої управлінські навички, щоб бути готовим відповідати на сучасні виклики в сфері благодійності
2
Програма пропонує сучасний, інноваційний погляд на сферу благодійності та її важливу роль у бізнесі, діяльності компаній і суспільстві
3
Учасники вивчатимуть сучасні техніки менеджменту та бізнесу в поєднанні з етикою, елементами відповідального лідерства і навичками прийняття рішень в конкурентних умовах
Структура модульної програми
24 жовтня 2019 – 22 лютого 2020
Модуль 1.
Модуль 1.
Стратегія, бренд та організаційна структура
24-26 жовтня 2019 (10:00 – 18:00 год.)
  • Стратегія і теорія змін: теорія і практика
  • Створення бренду
  • Організаційна структура, роль управлінця, цикл життя організації
  • Фінансовий план, облік і планування
  • Знайди свою ідею і споживача. Теорія і практика
  • Цілі сталого розвитку, як глобальний тренд і основа для дій
  • Робота в групі. Робота групи з ментором
Модуль 2.
Модуль 2.
Фандрейзинг
14-16 листопада 2019 (10:00 – 18:00 год.)
  • Стратегія залучення коштів БФ
  • Робота з приватними донорами
  • Опікунська/наглядова рада та їх роль у фандрейзингу
  • Як заручитися міжнародною підтримкою: робота з грантами
  • Створення і просування благодійних івентів
  • Як збирати кошти на благодійних платформах?
  • Модель соціального підприємництва: теорія і практика
  • Залучення бізнесу у якості партнерів і донорів у благодійний проект
  • Побудова відносин з суспільними інвесторам
  • Робота в групі. Робота групи з ментором
Модуль 3.
Модуль 3.
Менеджмент
12-14 грудня 2019 (10:00 – 18:00 год.)
  • Функції менеджменту: планування; організація; реалізація; контроль
  • Управління проектами, постановка цілей і задач
  • Функція контролю, аналізу і зворотного зв'язку
  • Ефективні команди: внутрішні політики, делегування, конфлікти, підсилення лідерів у команді
  • Управління змінами
  • Практичне застосування моделі Херси-Бланшара в роботі з підлеглими
  • Про стилі управління та оцінка свого домінуючого стилю
  • Q&A-сесія у форматі директор директору
  • Робота в групі. Робота групи з ментором
Модуль 4.
Модуль 4.
Комунікації
23-25 січня 2020 (10:00 – 18:00 год.)
  • Комунікаційна стратегія для змінотворців
  • Як вигадувати ідеї, що змінюють світ
  • Як благодійному проекту потрапити на телебачення?
  • Ефективний email-маркетинг
  • Цифровий маркетинг
  • Адвокація: лобіювання інтересів підопічних благодійного фонду
  • Волонтерський фандрейзинг
  • Як розповідати історії, які топлять лід
  • Робота в групі. Робота групи з ментором
Модуль 5.
Модуль 5.
Причини та мотиви поведінки людини в благодійності
20-22 лютого 2020 (10:00 – 18:00 год.)
  • Поведінкова наука
  • Людино-орієнтований дизайн
  • Соціологія. Презентація соціологічного дослідження щодо громадянського суспільства
  • Нейронаука про добро
  • Психотипи українців, як знайти ключ до своєї аудиторії
  • Техніки переконання і діалогу з аудиторією
  • Як попередити емоційне вигорання?
Модуль 6
Модуль 6
Презентація проектів. Урочисте закриття програми
29 лютого 2020 (10:00 – 16:30 год.)
Для кого програма?
Засновників благодійних
організацій
які прагнуть зробити структуру управління благодійністю ефективною
Представників благодійних організацій
які відповідають за налагодження ефективної роботи (керівники,
менеджери проектів)
Представників сфери
бізнесу
які здійснюють благодійні проекти і планують систематизувати їх у сталу, інституційну діяльність у майбутньому
Команда тренерів та експертів програми
Альона Алексейчук
Засновник агентства внутрішніх комунікацій Okay Monday
Мітя Алешковський
Директор порталу «Такие Дела», Голова ради благодійного фонду "Нужна помощь"
Андрій Андрушків
Керівник проекту Публічні фінанси Центру UA, впроваджує проект реформи системи контролю за використанням публічних фінансів
Марія Артеменко
Засновниця і керівниця Центру розвитку благодійності, БФ "Клуб Добродіїв"
Наталія Байкалова
Бізнес-тренер по переговорах, консультант з профілактики емоційного вигорання, психотерапевт
Ірина Бекешкіна
Український соціолог. Директор фонду «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва
Євгенія Близнюк
Засновниця і директор аналітичного агенства Corestone Group
Аліна Бочарнікова
Координаторка з розвитку соціального підприємництва, сертифікована тренерка та консультантка з соціального підприємництва (Future Development Agency)
Роман Британчук
Тренер і консультант з фандрейзингу (залучення спонсорів, благодійників, інвесторів)
Ярослав Ведмідь
Засновник і керівник діджитал-агенції в Україні Postmen
Інга Вишневська
Директор Solutions for People (група компаній One Philosophy)
Ірина Гуцал
Директор Української Біржі Благодійності
Дмитро Дікман
Автор книги "От намерений к результатам. Стратегическое планирование в благотворительности"
Віктор Комаренко
Кандидат біологічних наук, доцент, член Українського фізіологічного товариства та Українського товариства нейронаук FENS, співзасновник учбової платформи та R&D лабораторії Beehiveor
Оля Кудіненко
Засновниця благодійного фонду Таблеточки, консультант з фандрейзингу
Андрій Курочка
Заступник керівника відділу розвитку УКУ
Марк Лівін
Заступник головного редактора The Village Україна, сучасний український письменник
Марія Насєдкіна
Засновниця ГО «Дивовижні», консультантка зі стратегічного управління
Анастасія Нуржинська
Спеціаліст з комунікацій для поведінкових змін
Валентин Панюта
Бренд-лідер Fedoriv
Сергій Потапов
Викладач управління проектами Львівської бізнес-школи УКУ
Світлана Пугач
Виконавчий директор благодійного фонду Таблеточки
Тетяна Пушнова
Українська журналістка, репортерка, редакторка та продюсерка
Андрій Рождественський
Керівник центру лідерства УКУ
Ольга Руднєва
Виконавчий директор фонду Олени Пінчук
Марина Саприкіна
Засновниця і керівниця Центру розвитку КСВ
Ірина Соловей
Президентка громадської організації Garage Gang, співзасновниця платформи соціальних інновацій Велика Ідея
Любомир Тарновський
Проректор із адміністративних та фінансових питань УКУ
Олександр Тодорчук
Партнер і креативний директор Gres Todorchuk PR, засновник зоозахисної ініціативи UAnimals
Дмитро Шерембей
Голова правління Всеукраїнської мережі ЛЖВ 100% життя
Команда менторів програми
Анастасія Дєєва
Виконавчий директор Всеукраїнської мережі ЛЖВ 100% життя
Світлана Пугач
Виконавчий директор благодійного фонду Таблеточки
Тетяна Райкова-Пилипчук
Head of PR Української біржі благодійності
Ірина Соловей
Президентка громадської організації Garage Gang, співзасновниця платформи соціальних інновацій Велика Ідея
Павло Худ
Заступник декана факультету суспільних наук УКУ
Володимир Шейхус
Виконавчий директор ІСАР «Єднання»
25 000 грн.
Оплату можна здійснити кількома платежами
Вартість навчання на програмі становить
Реєстрація закінчується через
Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Етапи відбору учасників на програму
  • Заповніть онлайн-форму
  • При реєстрації додайте посилання на своє CV
  • За результатами аналізу CV та додаткової співбесіди
    (за необхідністю) отримайте запрошення на навчання
Місце проведення
Київський центр УКУ
вул. І. Мазепи, 10А