Причини та мотиви поведінки людини в благодійності
Триденний навчальний модуль
Українського католицького університету,
в партнерстві з Центром розвитку благодійності

Київ, 20-22 лютого 2020
ВНЕСІТЬ СВОЇ ДАНІ НИЖЧЕ
Погоджуюся на обробку моїх
персональних даних
Запрошуємо Вас на триденний навчальний курс «Причини та мотиви поведінки людини в благодійності», який проводить Український католицький університет разом із Центром розвитку благодійності, в рамках сертифікатної програми «Управління благодійними фондами».

Упродовж трьох днів, 20-22 лютого 2020 року Ви працюватимете з тренерами та експертами над темами поведінкової науки і людино-орієнтованого дизайну, нейронауки про добро та психотипи українців, техніки переконання і діалогу з аудиторією та попередження емоційного вигорання.

Навчання проходитиме в Києві, в Київському центрі УКУ (вул. І. Мазепи, 10а, метро Арсенальна).
В чому особливість навчального курсу?
1
З перспективи поведінкової науки учасники курсу зможуть зрозуміти, чому люди стають, або на стають благодійниками та як їх мотивувати до участі в благодійних проектах
2
Аналізуючи різні аспекти нейронауки про добро, учасники знатимуть, як складати портрет потенційного донора фонду чи організації, щоб правильно підготувати мотиваційні повідомлення
3
Отримають навички щодо методів та напрямків попередження синдрому професійного вигорання і технік переконання та діалогу з аудиторією
Програма навчального курсу
День 1.
День 1.
Поведінкова наука та людино-орієнтований дизайн
20 лютого 2020 (10:00 – 18:00 год.)
  • Чому люди віддають гроші на благодійність, стають волонтерами фондів, або не віддають і не стають і що про це говорить поведінкова наука
  • Список EAST, за допомогою якого благодійні фонди можуть розкласти проблему на фактори, що впливають на зміну людської поведінки
  • Як система аналізу MINDSPACE допомагає зрозуміти поведінку донорів та змінити її, щоб людина приносила користь суспільству
  • Три чинники, аналіз яких допомагає з'ясувати, що заважає людині долучитися до благодійної справи
День 2.
День 2.
Нейронаука про добро. Психотипи українців: як знайти ключ до аудиторії
21 лютого 2020 (10:00 – 18:00 год.)
  • Соціологічні дослідження про громадянське суспільство: інсайти і перспективи на основі останніх досліджень та акценти, на які варто звернути увагу управлінцям в цій сфері
  • Нейронаука про добро. Інсайти для благодійників:
    • що відбуваються у мозку, коли ми приймаємо рішення та діємо
    • як скласти портрет потенційного донора фонду, щоб правильно підготувати мотиваційні повідомлення
    • як за допомогою нейронауки ефективніше налагодити комунікацію з донорами та залучити до діяльності фонду більше волонтерів
    • як біоритми людського організму позначаються на ефективності роботи благодійного фонду
    • як мотивувати співробітників фонду
  • Від цілеспрямованих до гедоністів: сім психотипів українців та як з ними працювати
  • Які слова, категорії і о́брази обирати для різних цільових аудиторій, щоб якомога точніше відповідати їх внутрішньому настрою
  • Як за допомогою карт психотипів виробити точну і дієву стратегію комунікації з аудиторією
День 3.
День 3.
Техніки переконання і діалогу з аудиторією; як попередити емоційне вигорання
22 лютого 2020 (10:00 – 16:00 год.)
  • Підготовка до розмови: підготовка своє позиції, «карта маневрів», позиційний аналіз
  • Аналіз можливостей і повноважень співрозмовника в діалозі
  • Оцінка і корекція свого стану перед переговорами з іншими
  • Ознаки і причини професійного вигорання. Діагностика рівня вигоряння
  • Психофізичні та поведінкові симптоми професійного вигорання
  • Особистісний, рольовий та організаційний фактори професійного вигорання
  • Методи і напрямки попередження синдрому професійного вигорання
  • Енергоменеджмент: принципи розподілу енергії і техніки зростання продуктивності
Для кого цей курс?
Засновників благодійних
організацій
які прагнуть зробити структуру управління благодійністю ефективною
Представників благодійних організацій
які відповідають за налагодження ефективної роботи (керівники,
менеджери проектів)
Представників сфери
бізнесу
які здійснюють благодійні проекти і планують систематизувати їх у сталу, інституційну діяльність у майбутньому
Команда тренерів навчального курсу
Наталія Байкалова
Бізнес-тренер по переговорах, консультант з профілактики емоційного вигорання, психотерапевт
Ірина Бекешкіна
Український соціолог. Директор фонду «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва
Євгенія Близнюк
Засновниця і директор аналітичного агенства Corestone Group
Інга Вишневська
Директор Solutions for People (група компаній One Philosophy)
Віктор Комаренко
Кандидат біологічних наук, доцент, член Українського фізіологічного товариства та Українського товариства нейронаук FENS, співзасновник учбової платформи та R&D лабораторії Beehiveor
Анастасія Нуржинська
Спеціаліст з комунікацій для поведінкових змін
Кирило Скікевич
Керівник проекту Die Kulturträger
10 000 грн.
Оплату можна здійснити двома платежами
Вартість триденного навчального курсу
Реєстрація закінчується через
Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Місце проведення
Київський центр УКУ
вул. І. Мазепи, 10А